By The Ocean

Nikon D90 + Nikkor 18-105/3,5-5,6 VR
 
Idag har jag följt med Ulrika på kommunen ut till lite olika platser runtom i Kristianstad!
En av dem var Furuboda. Bilderna ovan visar en liten del av Hanöbukten och stranden där :D Kunde såklart inte låta kameran stanna hemma som vanligt, hehe!
 
Vad tycker ni, blev det fint? Översta bilden är lite "varmare" än de övriga två, kunde inte bestämma mig vad som var snyggast ;) Tycker jag börjar bli bättre och bättre på landskapsfotografering iaf, yay :D
 





Mamsen

Mmmmm....havet! Kan nästan höra vågornas brus och känna den speciella doften av havsluft.
Jättefina kort. Kram

Svar: Säger samma ^^ mmm, havet :D Tack mami <3
Cissi

Frida

fina bilder & fin blogg :)

Svar: Tack så mycket <3
Cissi

Anna

Kände verkligen värmen från den första bilden. Åååh, vill till stranden. Behöver inte vara badväder elr så.. kan lika gärna vara mulet. Vill bara njuta av den vackra landskapet, känna doften och höra alla havsljud!

Svar: Vi kan åka ut någon dag om du vill till Furuboda :D
Cissi

Matilda Sjöblom

sv; åh tack så mycket! fina bilder här med :)

Svar: Tack :D
Cissi

Laura

WOW, riktigt snyggt!!!! kolla gärna in min blogg, jag älskar också att fota :))

laura

sv: tack så hemskt mycket för responsen! ska tänka på det i framtiden :3 Tackar! kram

Svar: Ingen fara :D Säg till om du behöver hjälp om du inte vet hur man gör ^.^ kram!
Cissi

Frida

Det var så lite så : )

Anna

Om man hinner! Har lite att stå i nu innan man ska flytta! Men jag hör av mig om jag hittar någon lucka.

Svar: Gör de :D
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)