Presents Cause I Have A Bad Day

 
Idag har min söta pojke köpt presenter till mig.
Anledningen är att jag har haft en RIKTIGT dålig dag och var rätt nere. Allt började bra på kommunen, tog bilen ut och tog vattenprover. Kom till Rinkaby där jag tog ännu ett vattenprov men detta placerade jag på bilens tak för att skriva en anteckning i blocket. Det var ju lugnt, men sedan så glömde jag fanskapet på taket och började köra iväg. Helt plötsligt hör jag "dunk dunk" bak i bilen och korkade jag tittar såklart dit.. Och vips som det var så körde bilen in i mitträcket på vägen... Så där åkte man på sin första krock/stöta i något med bilen...Har haft 5 incidentfria år under tiden jag haft mitt körkort men idag tog det slut..
 
Bilen var fortfarande körbar iallafall, jag ringde chefen och försäkrade han om att han inte behövde hämta mig och sedan körde jag tillbaka. Stackars lilla Lux :( Chefen tog det hela med ro dock, han sa att bilar är döda ting och är ersättningsbara, men det är inte människor :D Så det kändes ju skönt. Men ändå superskämmigt att paja en av deras bilar :( Den ska in på lagning nu iallafall, var "bara" plåten på vänster sida vid däcket och runtomkring som rök :P
 
Dåliga med idag nummer 2 är att tydligen började min Miljökurs för två veckor sedan.. Och inte fick man något mail alls om det, så nu ligger jag massa efter :( Har tydligen en tenta på fredag vilken jag valt att skriva omtenta på, orkar inte stressa med det nu, skulle få sitta dygn som natt för att hinna ikapp.. Visade sig att jag köpt hem enbart den valfria kurslitteraturen oxå, YAY :D Så blev rätt sur och less.. Då gick pojken ner till stan för att se om böckerna fanns där så efter den 24e har jag dem iallafall.. Och så köpte han ovanstående choklad till mig som plåster på såren, haha.. Söt han är <3
 
Nej usch det blev en riktig wall of text detta.. Ska iallafall hoppa i sängen nu <3





Anna

Tur du inte skadade dig iallafall! :)

Svar: Haha ja =)
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)