Shopping :D

Hej på er :D
Är nyss hemkommen från praktiken och en liten shoppingrunda i stan =) Behövde nya converse och byxor, så de e kirrat nu =) Blev ingen update igår, kom hem sååååå sent från Malmö.. Så orkade inte göra annat än se på en film med älsklingen och sedan sova. Imorrn dock, då jäklar :D Har ju massor av bilder att redigera ^.^
 
Nu ska jag umgås med min älskling, men nedan kan ni se vad ja köpte :3 Puss på er! <3
 






Anna

Sådanna byxor är skit snygga!!

Men jag tror jag inte kommer i dom riiiktigt än ;)

Cissi

Haha, nej du får vänta ett litet tag ;)

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)