Taking Watersamples

 
Blir tyvärr bara ett snabbt inlägg ikväll.
Har varit busy busy hela dagen med att vara ute och ta vattenprover för kommunen ;P Denna bilden är tagen vid Tostebergabäcken, vilket var den sista lokalen där jag tog vattenprov. Man kan se kommunbilen parkerad vid huset, den röda ^^
 
Lyckades fånga gässen som nu lämnar vårt land oxå. Det var en riktigt stor flock som seglade förbi ^^ Tyvärr gör denna kassa bilden inte det hela rättvisa, men det får duga for now ;)
 
Nu måste jag gå och sova igen, ska till kommunen igen ya know ;D





Mamsen

Vilken vacker höstbild. Jag blir faktiskt en aning avundsjuk på dig som får vara ute i naturen så mycket.

Trist när kanadagässen lämnar oss, då vet vi att vintern verkligen är på väg ;(
Ha de gott. Kram

Hanna

Hejsan vilken jättefin blogg med underbara bilder!
Tänkte också säga att jag har en fototävling på min blogg det sklle betyda GULD om du var med i den!
Reglerna är enkla!
Direktlänk: http://hannaasundin.blogg.se/2012/september/fototavling-med-tema-natur.html#comment
Förlåt om du inte gillar sånna här kommentarer!

Cissi

Tack mami :D Hehe du får komma hit så kan vi gå ut tsm ;D

Tack Hanna!

Ellen Talus

Jättefina bilder, du e så duktig!!!
Lust o kolla din hotmail? :') Kram på dej <3!

Svar: Tack =) Ska jag ;)
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)