Tävling Hos Pontus

Är med i en tävling hos Pontus Granlund där priset är 200:- på tvspelsweb.se!
Nedan följer mitt bidrag till tävlingen, som har temat Kreativt. Bilden fotades i min mammas trädgård en tidig morgon precis när morgonsolen gått upp och daggen låg tät på blad och övrig grönska. =)
 
Om jag vinner vill jag köpa detta, ett halvtonat gråfilter till mitt vidvinkelobjektiv! Något jag verkligen behöver för att kunna fota de perfekta landskapsbilder jag verkligen strävar efter att kunna ta.
 
Bidraget:
 
 
 





Mamsen

Den bilden kommer jag ihåg. Tjusig är den och jag får önska dig lycka till!
Kram

Svar: Hehe tack mami :D
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)