Working Screen YAY!

Nu är man hemkommen efter en lång dag på praktiken och därefter ett mysigt besök hos Christian och Jenny :D
Har oxå ÄNTLIGEN kommit på varför min skärm varit så cp! Har nämligen råkat putta till knappen som slog på dynamisk kontrast, vilket gjorde att kontrasten på skärmen blev mkt starkare vilket gjorde att mina bilder fick helt fel kontrast som jag redigerat.. Men nu är det fixat <3 Så behöver inte byta skärm after all.. Well, förutom att den står aniiiingen ostadigt på foten men det är bagateller, den funkar ju :D
 
Glad tjej ^^ Nu blir det till att börja redigera igen :D





Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)