Återvänder Söderut

Imorgon går planet åter igen söderut.
Det är som vanligt blandade känslor. Självklart längtar jag efter vår, min fina lilla bil som ska få på sommardäcken och min gitarr. Men samtidigt vet jag ju att saknaden efter älsklingen, vänner och familj kommer vara stor och jobbig för nu ska jag vara ifrån dem igen i typ en månad. Så det är med blandade känslor jag inväntar morgondagen...
 
Väl där nere blir det till att satsa stenhårt på examensarbetet, nu jäklar ska det dras igång! Tror det kommer bli rätt skoj faktiskt, har ju valt ett rätt intressant ämne som ska samköras med kommunen i Kristianstad och förhoppningsvis även Skogsstyrelsen :) 
 
Dessutom är det bara två månader kvar tills jag flyttar hem <3 Åh. Längtar så.. Det ska bli underbart att få styra bilen norrut och hem till de norrländska skogarna :D 2 månader.. I can do this :) Ja, det ska nog bli bra allt ;D 





Mamsen

Klart att du fixar detta och med den inställning du har nu ror du absolut detta iland.
Det var uppskattat att ni kom hit i e.m. så vi hann träffas några timmar innan du åker söderut igen. Lycka till på resan och så håller jag alla tummar för att du lyckas med examensarbetet.
Kramen

Svar: tack mami <3 ja nu kör vi :D
Cissi

Anna aka Schlierie

Håller tummarna för dig att du lyckas med examensarbetet!
Du har ett fint mål du strävar efter. Hem till vänner, familj och din nya älskling ^^

Svar: Tack Anna <3 Ja, får hoppas det går vägen allt ;)
Cissi

TINA

hoppas de går bra för dig :D

Svar: Tack <3 :)
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)