"Entertainment" Of Today

 
Det här är vad jag hållt på med hela eftermiddagen.
Mycket roligt, NOT :P Har suttit i kartprogrammet som Kristianstad Kommun tillhandahåller för att sätta ihop en översiktskarta över kommunen där jag senare ska markera ut ekar till examensarbetet. Tog ca 4h att färdigställa kartan och den består av 60 bilder som den ovan som jag satt ihop efter varann för att få en fil som jag kan markera i senare.. Roligt :P Kan typ vartenda hörn av Kristianstad kommun nu, hah!
 
Mailade den färdigställda kartan till Ola iallafall, så får vi se vad han säger. Därefter är det bara att ge sig ut i fält och hitta alla dessa ekar. Kommer ta väldigt lång tid tippar jag på.. Tack och lov ska jag inte markera varenda ek i kommunen, för då hade jag väl haft heltidsjobb i typ ett år framöver :p
 
Nu är jag färdig för dagen med detta iallafall, och ska sätta mig ner och njuta av resten av kvällen medans jag inväntar svar från Ola, vilket jag lär få imorgon :) Ha en mysig kväll allesammans!





Mamsen

Flitig som en myra? Det är bra jobbat, nu har du förberett inför fältarbetet som förhoppningsvis är lite roligare.
Lycka till ♥

Svar: Tack mami :D <3 kramar
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)