Guitar Love <3

Nikon D90 + Nikkor AF-S DX 40/2,8G
 
Jag köpte min systemkamera hösten 2011 och det har varit det bästa köpet jag någonsin gjort.
Men förutom kameran så måste jag säga att min fina Fender är det absolut bästa som hänt mig i köpväg :D När jag köpte denna gitarr var jag i det närmaste nybörjare på att spela, men nu allteftersom jag övat och övat så har jag börjat bli riktigt duktig på att spela :)
 
Min gitarr har förmågan att få mig glad, jag blir lixom glad av att spela på samma sätt som jag blir av att fota ^.^ Låter kanske knäppt men när man får ut tonerna rätt, allt bara går i ett flow och man skapar musik.. Det gör mig lycklig. Och ljudet i den sen, det är helt magiskt.. Man vill lixom inte sluta spela förrän fingrarna och handleden värker haha :D När våren/sommaren kommer ska jag ta lite bättre bilder på den utomhus, dessa ovan tog jag nämligen inne i mitt rum utan någon som helst belysning utöver dagsljuset ^^
 
Usch vad tråkigt jag hade haft utan dessa två i mitt liv <3 Kameran och gitarren..





Mamsen

Så fint du beskriver din glädje över gitarren. Jag kan bara instämma, för ditt begär att spela fanns redan när du spelade på keyboarden i tid och otid. Hörde på nyheterna att de barn som får spela på musikinstrument mår bättre och är friskare. Den du.....Du har gjort rätt val.
Kram från mamsen :)

Cissi

Hehe ja det är sant :D och keyboarden är hos Matte nu så <3 Har båda att välja på :) Hehe, kanske är därför jag klarat mig hela vintern från förkylning då ;) kram!

Matte

Såg inte dessa bilder förrens nu!
Snygga som få är dem iaf:)
Och självklart är jag imponerad av hur fort du lär dig spela<3 :) puss!

Svar: Tack gubben :D kyss!
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)