Spring Clean Baby!

 
Idag har jag varit och satt på sommardäcken hos Kå Ve Däck samt åkt iväg med Johan och tvättat bilen :D
Första gången jag tvättade bilen i en sån Gör det själv tvätt, var ju helskönt ju :) Inte tog det speciellt lång tid heller, hehe! Så nu är pärlan blank och fin, och imorrn väntar en vaxning för henne ;) Har fortfarande inte hittat det där Black Vinyl dock som mamma pratat om till listerna, hmm.. Ingen aning om vart man kan köpa sånt, men skulle behöva lite, hehe :P
 
Är iallafall väldigt nöjd med dagen och det jag lyckats göra idag, har ju varit vaken sen 07:45 med :D
 
//duktig tjej





Mamsen

Ojojoj, vad fin bilen är! Har nog aldrig blivit så ompysslad som nu.
Kolla på FB. jag skickade en länk apropå black vinyl/ shine/ chrome......många namnvarianter.

Ha dé ♥

Svar: Hehe tack mami :D Ja, jag försöker ta hand om pärlan så mkt jag kan <3 ska kolla det, kram!
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)