Updated Portfolio

 
Nu har jag uppdaterat min portfoliosida :D
Gjorde om hela siten litegrann så att den känns mer seriös :) Blev riktigt nöjd med resultatet :D Om ni vill se sidan klickar ni här eller på kamerarullen uppe i vänstra fliken ^^
 
Visst blev sidan bra ändå? Gillar detta mer än svart  :)





Mamsen

WOW......mycket snyggt!

Svar: Tack mami :D
Cissi

Anna_aka_Schlierie

It's awesome! Håller med dig, det bruna passar bättre än svart. Mer natur och det passar bäst eftersom du har massa landskap,natur och djur bilder!

Svar: Hehe tack Anna :D Tycker samma :) Och mer bilder ska det bli! ;)
Cissi

Matte

Blev riktigt snyggt :))

Svar: Tack gubben :D puss!
Cissi

Leah / hael

Jätte fina :D

Svar: tack fina du :D
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)