Playin' That Guitar

Nikon D90 + Nikkor AF-S DX 40/2,8G + Reflexskärm Silver
 
Idag har det gått 4 dagar sedan jag slutade snusa!
Duktigt! Bara att fortsätta kämpa trots att jag idag har massor av huvudvärk. Men istället för att prata om det så lägger jag upp en opublicerad bild på min älskling från när vi var i Torsebro i juni ^.^ Eller om det var maj, jag kommer inte riktigt ihåg ;) Min snygga hunk!
 
Blir ju så trist här på bloggen om jag bara ska skriva om mitt snusbegär ju, eller hur :D Och omväxling förnöjer :) Har för övrigt varit duktig idag, städat så mycket jag orkat och lagat lite mat. Känns som jag håller på att bli förkyld dock :( Det går icke! Så ikväll blir det att krypa upp i älsklingens famn, dricka massa c-vitamin och försöka kurera mig framför en film eller något :) Blir mys de :D
 
Ha en fin kväll allihopa <3





Mamsen

Duktig även idag! Hoppas nu att du inte blir förkyld för det räcker säkert med snus-abstinensen. Fin bild på Mattias. Du som fotat förstås, hehe.
Ha en skön kväll nu.

Svar: Haha ja de räcker gott och väl :P Tack mami :) Ja han e fin han :D kram <3
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)