Saknad

Om 13 dagar har det gått ett år sedan min älskade pappa gick bort i cancer.
Tiden har gått så fort, det har funnits så mycket annat att tänka på och saker som man behövt göra. Men inte en dag har gått utan att jag tänkt på min fina papi.
 
När en person som under alla år stått en så nära plötsligt går bort, får man ett annat perspektiv på saker och ting. Man inser att ingenting varar för evigt, och man börjar värna mer om det man har kvar för man vill ta vara på all tid som man kan få, innan det är för sent. 
 
Den familj jag har kvar betyder allt för mig. Och om något skulle hända någon av mina kära vet jag inte vad jag skulle ta mig till.. Så allihop, ta vara på all tid som finns, för en dag kommer det att ta slut, kanske förr än ni anar. Ta hand om varandra! 
 
Pappa, vi älskar dig <3 
 
Bilden ovan tog jag med inspiration av Ballade pour Adeline, pappas favoritlåt på piano som jag brukade spela för honom. <3





Matte

Jättefint skrivit min fina kärlek. Jag är säker på att han vakar över dig och resten av familjen <3 är på väg hem till dig nu. Jag älskar dig gumman!

Svar: Älskar dig! <3
Cissi

Mamsen

Så vackert du skriver. Mycket fint och tänkvärt. Älskar dig, gumman ♥

Svar: Tack mami! <3 Me loves you too :D
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)