Sluta Snusa: Dag 3

God förmiddag på er :)
Har varit vaken sedan 06:30 idag. Har lyckats sova relativt bra so far på nätterna, men så fort man vaknar är det halvt omöjligt att somna om.. Så då är det bara att gå upp! Idag känns det lite bättre med allting, dock är huvudvärken fortfarande där och tauntar mig :P Det mest jobbiga är att försöka sluta tänka på snus vid vissa tillfällen.. Typ de tillfällen då man alltid brukar ta snus egentligen, som till kaffet, efter maten, när man ser film osv.. Kommer på mig själv med att leta i väskan efter dosan flera gånger om dagen innan jag kommer på att jag ju inte har någon.
 
Jobbigt deluxe det här måste jag säga :( Idag känns det som att min motivation har sjunkit en del också, vilket inte är bra! Så har blivit några nikotintabletter för att stå ut med eländet. Måste ju sluta med dem oxå såklart, och rensa kroppen helt.. Men det ska nog gå!
 
Nu ringde mamma oxå! Dags att hoppa in i duschen och ge sig iväg fort som fasen :P Får bli en uppdatering senare igen, hehe :p Kram på er!





Mamsen

Du var jätteduktig idag ♥
Du kommer att fixa detta.......Kram

Svar: Tack mami :D Ja klart jag ska :D:D <3 kram!
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)