Sluta Snusa: Dag 9

Idag är det nionde dagen sedan jag slutade snusa :D
Det har varit upp och ner, vissa dagar bättre, andra sämre. Har köpt en dosa Onico (nikotinfritt "snus") som jag tar som substitut, haha :P Värsta är väl att man säkert kan bli beroende av det oxå. Det får inte hända! Ska verkligen försöka trappa ner med de oxå.
 
När huvudvärken har varit som värst har jag varit dum och tagit en nikotintablett oxå. Är inte stolt över det, och jag ska sluta med dem oxå på måndag när pojken har ledig vecka igen. I can do this! Nu har jag ju kört de här i typ en vecka, alltså med tabletter och nu de senaste dagarna med Onico, så nu känner man sig ändå rätt redo att lägga av med det oxå :)
 
Är bara så irriterande att den där huvudvärken inte vill försvinna, haha. Den bara ligger där och lurar och sen när den väl bryter ut kan man typ inte göra någonting. Man blir sjukt irriterad och argsint/emotionell om vartannat, har gråtit hur mycket som helst under den här veckan haha. Men jag antar det bara kan bli bättre :D
 
Denna helgen ska jag ligga i att skriva CV:n och personliga brev iallafall, för nästa vecka tänker jag ge mig ut på ännu mer jobbjakt. Ger mig fan inte förrän jag har ett jobb :P Så får hoppas jag lyckas charma någon arbetsgivare så e vill anställa mig, haha :)
 
Ha en mysig kväll allesammans, min ska jag spendera med att spela lite gitarr och sen tänkte jag gå och lägga mig faktiskt :)





Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)