We Are Family!

Nikon D90 + Nikkor 18-105/3,5-5,6 VR
 
Hej på er!
Ett tag sedan jag skrev nu, har varit lite lat hihi. Har hänt en hel del oxå som jag vill berätta om :D Men först ska ni få njuta av dessa fina bilderna jag tog på familjen Rönnqvist-Nyman, första riktiga familjebilden på de alla tre dessutom :D Tycker de blev så himla fina tihi <3 Och Viggo är ju helt underbar. Så söt <3
 
Njutit klart av bilderna nu? :D Isåfall så ska jag berätta att imorgon åker jag ner till Sundsvall för anställningsintervju på Manpower :) Har sökt extrajobb som Coop personal via dem, så förhoppningsvis ska jag kunna göra ett bra intryck på cheferna och lämna in CV och sånt på Coop för att förhoppningsvis bli anställd där om allt går bra :) Men Manpower är en bra början ^.^
 
För Mattes del så har han fått fast jobb, vilket betyder att vi nu kan flytta från bachelor-ettan till något större :D Så snart kanske det bär av igen med flytt, haha! Längtar så tills vi har något eget <3! Det går bra nu! ;)





Mamsen

Kul att det händer positiva saker nu och vi får hoppas att det fortsätter så.

Skicka ett grattis till Mattias från mig. Så roligt att han äntligen fått fast. Nu håller jag tummarna för att du också får napp!

Bilderna är jättefina!

Svar: Tack mami :D Ja de får vi hoppas ^.^
Cissi

Leah / hael

Härligt med jobb och nytt boende :D Hoppas hoppas, lycka till

Svar: Tack fina du :) :D Hoppas det går bra för er med lilltjoppen :)
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)