Hemmet Tar Form :)

 
Idag kom äntligen hatthyllan upp på väggen, samt kökskrokarna i köket :)
Hallen blev äntligen en hall med andra ord, haha :D I en månad har vi hängt alla kläder och väskor på gångjärnen till köksdörren eller lagt de på golvet, men nu äntligen kan man alltså hänga upp jackorna ^^ Sladdjäkeln från elskåpet hänger fortfarande än dock, men den ska väl sättas fast den med så småningom ^^
 
I köket kunde vi äntligen hänga upp kökshandduken, grytlappen, grytvanten och förklädet :D Skönt, för de har legat på diskbänken och tagit upp plats ända till nu :)
 
Blev det fint? :D Jag är nöjd iaf :) Kan även tillägga att jag tror min häxbrygd fungerar, för idag är jag inte lika sjuk /yay :D
 
 





Mamsen

Åh, så fint ni har det! Blir lite avundsjuk minsann.
Nu kan ni njuta där hemma när ni inte arbetar.
Kram

Svar: Tack mami :) Ska allt hjälpa dig så du oxå får de fint, haha :) vänta du bara! kram <3
Cissi

Sandra SG

så himla fint! och underbart söt blogg du har! designen är så fin!

Svar: Tack så mkt ^.^
Cissi

kaffehörnan

Vad otroligt fint detta blev, så inbjudande

Svar: Tack :D
Cissi

HJJONSSON

Åh vad fint!

Svar: Tack så mkt ^.^
Cissi

kaffehörnan

Riktigt fin struktur på din blogg
Gillar boxarna i höger sidan

Svar: Tack, tog ett tag innan jag lyckades klura ut hur jag skulle separera högerspalten så att det blev boxar, men tillslut så gick det ^^
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)