Jobb, Jobb & Jobb

God kväll på er :)
Nyss hemkommen efter min fjärde dag i rad på Lidl med jobb ^^ Känns bra, men samtidigt hinner man ju inte riktigt med att uppdatera här lika mycket ^^
 
Imorgon går jag på ännu ett pass, trots att det är nyårsafton. Men det gör inget, för jag slutar ändå vid 18:15 så hinner ha lite skoj på kvällen jag med :D Vi ska vara hemma hos Micke och Ramona tillsammans med Madde & Marcus, där vi ska laga mat och bara ha det mysigt. :) Men först är det mitt niotimmarspass som väntar!
 
Nu ska jag äta min svampomelett som jag gjort, sedan blir det nog läggdags :) Gott nytt år på er om vi inte hörs imorgon :)





Mamsen

Lycka till på jobbet idag och så vill jag önska er en mysig nyårsafton.
Kram

Svar: Tack mami :D I survived hehe :) kram <3
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)