Konsten Att Koka Häxbrygd

 
Imorse vaknade jag och tänkte "nej, nej nej..."
Det verkar som förkylningen till slut lyckats forcera mitt immunförsvar för nu sitter jag här, med feber och slemhosta, ont i öron och hals..:(
 
Himla tur att man är ledig från jobbet tills på lördag då! Är väl det enda positiva, haha. Iallafall så kokade jag ihop en trevlig liten häxbrygd (eller hemmakur kanske man ska kalla den egentligen, fast den smakar banne mig illa så då får det bli häxbrygd ändå :p)
 
Det är ett te på riven ingefära, vitlök, mynta, honung och lite citron iallafall ^^ Ingen konst alls att göra egentligen, bara att hacka och riva och blanda ihop. Teet har iallafall hjälpt mig förut, så jag hoppas att jag mår bättre imorgon när jag vaknar.
 
Måste försöka att få i mig någon form av mat nu, även fast matlusten är icke existerande.. :/
 
 





Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)