En Mysig Kväll

 
Tack Thomas för vinet! :)
Och tack mami, Thomas och älsklingen för ikväll! Det har varit en mysig dag med biobesök och underbart sällskap. Lika mysig som hela min jul har varit :)
 
Är sjukt nöjd med hela julen och allt som hört den till. Nu blir det bara att njuta litegrann och ta det lugnt innan läggdags. God natt allihop <3





Matte

Tack själv min älskade <3

Svar: Tihi <3
Cissi

Mamsen

Jag får också tacka för en mycket trevlig och rolig kväll. Ett extra tack till Mattias som bjöd oss på filmen.
Ha en fin annandag. Kram ♥

Svar: Detsamma mami <3 och tack själv :) kram <3
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)