The Calm Before The Storm?

 
Detta fotot tog jag för en stund sedan i sovrummet.
Är det lugnet före stormen vi ser eller? :P Det är helt vindstilla ute, men tydligen ska Ivar dra förbi ikväll med start om tre timmar och då ska det blåsa upp till orkanvindar.. Låter inte så skojigt :S Denna stormen är tydligen värre än Sven dessutom, då denna är en klass 3. Så blir till att hålla sig inne..
 
Ja vi får väl se om huset står kvar efter inatt då :P Var försiktiga där ute och ta hand om er!





Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)