Vitrinskåpet Har Börjat Fyllas På

 
..fast inte med vitrin utan med julklappar!
Vitrinskåpet passar lixom perfekt för att ha alla julklappar i tills julafton ^^ Så detta är vad vi har slagit in än så länge, och mycket mer ska det bli ;D Ska nämligen få besök av Maddelutten på onsdag och då ska vi ha en julklappsinslagningsdag, hihi :) Kommer bli superskoj!
 
På tal om jul, vart är julstämningen egentligen? Det är plusgrader ute, och man skulle lika gärna kunna tro att det är April för all snö har nästan smält bort nu.. Nej, nu får det gärna bli lite kallare tack, för det är bara 8 dagar kvar till julafton!





Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)