Instagram From Norrland

 
Nu är jag tillbaka i trista Skåneland!
Saknar Norrland och älsklingen redan. Det kommer vara så sjukt jobbigt att vara ifrån varandra.. Men vi ska klara det <3! Bilderna ovan är tagna under min vistelse där uppe i storskogen :D

Bild 1: Älsklingens lilla Aze på infarten till mammas hus. Isigt värre och då hade vi ändå kört från Härnösand till Kramfors!
Bild 2: Mammas och Thomas fina Waj som vi lånade för en tur ner till Härnösand medans Aze var på bilverkstaden.
Bild 3: Mamma älskar telefonsäljare!
Bild 4: Lilla Gummans awesome sovpose!
Bild 5: Jag, hemma hos älsklingen då jag väntade på att han skulle komma hem ^^
Bild 6: Min kärlek <3
Bild 7: Underbar middag på Sam's restaurang på Alla hjärtans dag <3 Myspys!
Bild 8: Presenten från min underbara kärlek <3<3 Me loves you!
 
Åh, ge mig sommar snart så jag kan flytta upp <3 Kommer vara den bästa dagen på mycket länge, det känner jag redan nu :D





Mamsen

Ska gå och lägga mig nu men tänkte kolla in FB innan och då såg jag att du gjort ett inlägg.
En bild säger mer än ord stämmer ju ganska bra in här. Bilderna är en sammanfattning av en del av den tid du tillbringat här. Jättefint armband du fått, lova att inte tappa det bara.
Ha det gott och en massa kramisar från oss ♥

Cissi

Lovar mami :D Ska inte ^^ Ja visst gör de :D Man behöver inte skriva så mkt om man har mkt bilder, hihi ;) Kramar <3

TINA

MEN SÅ SNYGGA BILDER HÄRLIGT ATT SE ATT DU MÅR BRA :)

Svar: Tack :D Ja jag mår finfint :) kram!
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)