Kärlek

Ni vet den där underbara känslan som får magen att pirra sådär härligt..
En viss person har väckt alla dessa känslor hos mig. Jag är så kär <3 Det är en sån härlig känsla att känna såhär igen.. Hur en person kan göra en så lycklig och få en att känna sådan saknad såfort man inte är tillsammans.. 
 
Som nu.. Han är på jobbet och jag är ensam hemma tills inatt.. Det tog bara fem minuter innan jag saknade honom :P Vet inte hur jag ska kunna överleva nere i Skåne egentligen till i sommar ;/ Och bara ses några få gånger under tiden.. Det kommer vara jätte jätte jättejobbigt.. Men som mamma sagt så får jag gräva ner mig i plugget och examenskrivandet så tiden går fort :) Åh vad jag längtar tills jag är klar :D
 
Älskar att vara kär <3 Älskar Dig :)
 
 





Mamsen

Så skönt att livet ter sig positivt igen. Det har ju varit lite si och så med det under sommaren och hösten. Jag är jätteglad för din skull, ja er skull förstås.
Ta hand om er ♥ Kram

Svar: Ja :D Ses imorgon mami <3
Cissi

Anna aka Schlierie

Vad glad jag blir att du har hittat kärlek och i dina hemtrakter! Då blir det inte jobbigt att välja honom eller familjen.

Svar: hehe ja eller hur ;D hehe :) kram!
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)