Tagga Tagga Träning

Hej på er :D
Har haft lite strul de senaste dagarna med mitt examensarbete vilket inte har gått som jag velat.. Så har varit lite depp men nu är det bättre igen :) Har dock fått välja ett nytt ämne och kommer redovisa i september istället för juni :( Detta är väldigt tråkigt, men ska försöka planera så att jag kan ha fältstudierna gjorda till slutet av maj och sedan åka upp till Norrland och jobba över sommaren. Sedan ner i september igen för att redovisa och därefter vara klar :) Så om allt går som det ska åker flyttlasset norrut i maj-juni ändå :)
 
Kom för övrigt nyss hem från en biltur till Ronneby. Var hos Sebastians far och hämtade mina däck så nu är Gunn motionerad för ett tag iallafall (18 mil) :D Nu återstår bara motionen för mig då, tagga tagga! Gymmet nästa ikväll alltså! :)





Leah

Vi måste ses och fota innan du drar upp :D

Cissi

Absolut! Bara säg ett datum vännen <3

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)