Trip To The Workshop & I'm Dead

Ett ord kan beskriva min kropp just nu.. Död.
Har haft ett svettigt pass på gymmet! Egentligen hade jag inte alls någon lust att gymma, men när jag väl var där så blev man taggad ;) Så blir bara slack nu resten av kvällen.
 
Imorgon ska jag ta lilla Gunn till Din Verkstad ute i Ullsjö och få handbromsen dragen :) Förhoppningsvis går hon rakt igenom besiktningen efter det är fixat på fredag ^.^ Är iallafall vad jag hoppas på :D Fina Gunn, går som en klocka fortfarande :) Älskade lilla bil.
 





Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)