H O M E

Igårkväll vid tolvslaget var jag äntligen hemma från Norrland.
Det var nog första gången som jag riktigt kände "VILL INTE" när det blev dags att åka. Iallafall så är jag hemma nu, har just vaknat till liv och ska ta tag i den hemska tentapluggningen inför tentan som är om fyra dagar. Det kommer bli tufft detta! Ligger ju rätt så mycket efter :/ Men ska försöka kämpa på. Ska ta en paus sen och redigera lite bilder, på det sättet är det iaf skönt att vara hemma vid sin egna dator ^^
 
Btw så var det som natt och dag om man jämför Norrland med Skåne. Lämnade ett snöigt, kallt Norrland och fick ett Skåne med +7 grader, ingen snö alls och blåst. Haha. Typiskt Skåne med blåsten. Nu frulle!





Mamsen

Vilken skillnad i väderlek! Fast det är ju 100 mils avstånd mellan oss nu så det är klart att det gör skillnad.

Ja, nu är du tillbaka i vardagen igen och pluggandet står i första rummet. Lycka till med det och den kommande tentan.
Ha en riktigt skön helg! KRAM ♥

Svar: Tack mami <3 Plugg plugg nu!
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)