Läskigt Besök Hos Kirurgen

Hej på er!
Är nyss hemkommen från ett läskigt besök nere på Kirurg och Laserkliniken nere i stan. Hade en tid där idag för att skära bort ett par skumma leverfläckar som var olikfärgade och svarta. Har verkligen bävat inför denna dagen, med den sprutskräck som jag har och allmän skräck inför sånt här. Men nu är det gjort! Hade min underbara vän Victor med mig som moraliskt stöd :)
 
Blev en tur till Darins först för att fylla på sockerdepåerna till max innan besöket så blev varm choklad med marshmallows och grädde och en semla på de. (Maddes idé med semlor, hehe!). Väl hos kliniken var väl sprutorna de jag var mest rädd för.. Hade inte tagit en spruta sen åttan, för jag har sådan fruktansvärd fobi för det. Tog 5 minuters velande där jag intalade mig själv att jag måste göra detta innan han kunde sticka mig. Ont gjorde de, men jag klara de :D
 
När de väl skulle skära kände jag inte ett smack. På den första de tog bort på ryggen trodde jag han klippte i tyget som han lagt över huden, så när han sa "Då var den väck!" så blev jag typ "WTF? Redan?" haha. Den på bröstet var en baggis efter då :) Blev 6 stygn totalt, tre på varje fläck. Är skönt dem är borta nu! De ska skicka dem på analys nu också, så de ska ringa mig sen om några veckor när svaren kommit :)
 
Nu får jag inte träna eller anstränga mig på två veckor, för då finns det risk att stygnen går upp. Jag måste även lägga plast över om jag ska duscha, vilket kommer bli lite jobbigt :p Så om två veckor ska stygnen bort ^.^ Var tur jag gjorde det här med, för kirurgen höll med om att jag verkligen borde ta bort dessa då de såg mycket misstänksamma ut. Den på foten är kvar än dock, för den tyckte han inte var konstig. Så den tar jag bort i höst.
 
Är så fruktansvärt stolt över mig själv ändå att jag klarade detta, hade jag inte haft Victor med hade det nog aldrig gått. Tack finaste vän <3





Mamsen

Snyggt jobbat gumman. Nu håller vi alla tummar för att de var ofarliga.

Ha en jätteskön helg nu.♥ Kram ♥

Svar: kram <3 :)
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)