My New Baby!

 
Om man kan köpa lycka för pengar så gjorde jag det idag.
Efter en hemsk dag som skulle spenderats i Malmö gick jag in på musikaffären C4 Musik här i Kristianstad. Där hittade jag denna underbara gitarr ^^
 
Prislappen var 3499:- men Fredrik i butiken är så himla go så jag fick den för 3000. I priset fick jag även strängarna bytta till "de bästa" enligt honom och som han själv använder på sina gitarrer. Sedan fick jag med ett av de dyrare softcasen och lite annat smått och gott för billigt pris ^.^
 
Nu är jag en nöjd tjej kan jag lova! Fyfan vad underbart ljud den har <3 Tror denna gitarren kommer hålla mycket länge :D:D:D
 
Kan verkligen varmt rekommendera denna butik för övrigt ^.^ Tack Fredrik <3





Mamsen

Jättefin, hoppas du får mycket glädje av den..... Massa kramar från mamma ♥

Svar: Kram <3 :D
Cissi

matte

nääääääääästan lika fin som min ;)

Svar: Haha :p
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)