Pretty Sad

 
Hej på er :D
Nu har jag fastnat i det där jäkla programmet Photomatix igen, haha. Tycker fortfarande det är rätt sjukt vad de programmet kan göra. Dock så ser ju bilderna lite väl överdrivna ut, men det kan ju vara coolt ibland de med :D
 
Bilden ovan togs i december 2011, alltså bara månader efter att jag köpte min systemkamera. Den har legat och dammat länge på datorn, hehe :p Den är från exkursionen till Västkusten som vi var på under en vecka tillsammans under Natur- och klimathistorian. Helt underbar långexkursion för övrigt! Saknar de tiderna..
 
Exkursionerna är slut nu. Tyvärr. Idag hade vi även vår sista träff tillsammans som klass. Det var under introduktionen till examensarbetet. Efter denna åkte vi ner till stan och fikade på Teapot. Det känns så konstigt allting, tiden har gått så fort! Fyra år har bara flugit iväg, känns som man undrar lite vart tiden tog vägen.
 
Ska gå igenom lite grejer nu inför mitt handledarmöte med Ola imorgon, vi hörs sen <3





Leah

Va redan så lång tid? Kom ihåg då du precis skulle flytta och börja .

Svar: Jo ^^ har gått fyra år nu snart ;D tiden går fort!
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)