Studies, Guitar.. Rinse And Repeat

Hej på er :D
Några dagar sedan jag skrev nu men jag har så mycket med skolan för tillfället att jag inte haft något vettigt att skriva om. Inte så skoj kanske att läsa om att jag spenderar dagarna med att läsa, spela gitarr samt WoW ^^
 
Älskar min gitarr för övrigt :D Den har varit lite jobbig nu i början dock. Eftersom strängarna är alldeles nya så stämmer den om sig lite nu och då över nätterna så jag får stämma om den igen, haha :p Men det kan jag leva med, ljudet som strömmar ur den är helt magiskt <3 Känner att jag gör framsteg oxå och jag lärde mig nyss Stone Sour - Through glass ^.^
 
Är väldigt sugen på att fota med, men vädret ute är grådaskigt och tråkigt som fan med dimma. Förhoppningsvis kommer solen snart! Längtar efter sommaren något otroligt.





Anna aka Schlierie

trought glas är underbar låt <3

Cissi

Ja, verkligen :) Synd du inte är här så jag kan spela den för dig! :(

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)