ArcGIS Helvete

Åh vad jag hatar detta programmet.
Har tagit ner det på datorn men fattar inte hur det ska installera som. Finns ingen guide eller nånting och bara massa jäkla folders överallt med skit i. Hur fasen ska man lyckas med detta? :S Måste ju ha det på datorn, ÅÅÅÅÅH! Vad irriterad jag blir.. :(
 
Har inte direkt lust att köpa skiten heller för att använda för det kostar hur mkt som helst att köpa.. Hjälp :( Life sucks just nu! :( Skjut mig i skallen tack..
 
//arg tjej





Mamsen

Jobbigt.... men vad kostar det att köpa då?

Hoppas det löser sig. Ha en bra helg och här får du en massa styrkekramar från mamma ♥♥

Cissi

Kostar flera tusen typ haha :P Men jag pratade med Sofia igår och det ska tydligen finnas någon 60 dagar trial version, så ska se om ja får tag på den :)

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)