Ont I Kroppen

Idag vaknade jag med en väldigt öm kropp.
Känner mig helt mörbultad typ efter gårdagens inventering med Benjamin då vi lyckades klara av fyra rutor på ekinventeringen. Men trots detta achievement blir det ingen vila idag.. Ska ut till Lingenäset och rutan som ligger där så den blir gjord med. Fast min kropp säger ifrån lite, den vill verkligen inte ut i fält idag igen...
 
Men det är bara att bita ihop, har två veckor kvar av detta och sedan är det klart. Bara att kämpa! Vill inte veta hur min kropp kommer kännas om två veckor haha..





Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)