Tordyveln Thord

Nikon D90 + Nikkor AF-S DX 40/2,8G
 
Det här är tordyveln Thord som inte ville ställa upp på bild riktigt när jag skulle fota honom :p
Han satt inte still för en sekund vilket gjorde det jobbigt att få in rätt fokus, haha :P Tror han var lite självmordsbenägen eller iallafall inte rädd för höjder oxå för han hoppade gång på gång nerför stubben han satt på när jag skulle fota. På bilderna syns han i full fart mot kanten (syns bäst på bild 1) ^^
 
Visst är han söt dock? :D Haha, tycker verkligen tordyvlar är söta, jag måste vara konstig ^^ Namnet Thord passar så bra oxå, haha! :P (förlåt Thodde :P)
 
Har ganska precis kommit hem från en joggingtur runt naturreservatet förresten, och trots att jag inte sprungit på ett tag så gick det bättre än förväntat att springa ^^ Så jag har gjort mitt för idag, nu väntar slack resten av kvällen :) Ha en underbar kväll allihop <3





Mamsen

Han var ju riktigt söt. Tur att han stod still länge nog för att bli fångad på bild.

Du har joggat och jag har jobbat.....
Ha en mysig kväll själv ♥

Cissi

Tack mami, ja de var tur de ;D kram! <3

Leah / hael

Han sa, AAAMEN nej!! När han läste ditt inlägg hahahah (todde alltså)

Svar: Hahahaha xD! :P
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)