Flower Power

Nikon D90 + Nikkor AF-S DX 40/2,8G
 
Blommor är verkligen tacksamma objekt att fota.
Inte som med insekter, som ofta flyttar på sig eller flyger iväg såfort man kommer nära dem (gäller speciellt fjärilar!!). Med blommor kan man få till en bra bildkomposition, för de står ju bara där och låter sig tacksamt fotas. ^^
 
Vackra är dem oxå att titta på :D Skulle så gärna vilja åka till något exotiskt land där det finns vackra blommor och fota.. åh :D Men det kommer ;)
 
Har för övrigt regnat hela dagen här. Så denna dagen har definitivt blivit en innedag, haha :) Men en sväng till ica har jag hunnit iaf, dock med bilen för jag har inget paraply ;p Idag är det oxå bara en månad kvar tills jag styr kosan norrut! LÄNGTA! :D
 
Ha en fin dag allihop <3
 





Matte

Snyggt gumman =)!

Cissi

Tack älskade :D <3

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)