För Jag Har Snyggaste Saaben I Stan!

  Nu har jag nyss hämtat hem min pärla från Svensk Bilvård! (Min pärla, bokstavligt talat alltså)! I den huv som nästan var vit på grund av oxidering kan man nu spegla sig. Nya däck är på, Good Year och Bridgestone med 6mm kvar :) Man kan nästan inte tro att detta är samma bil som jag körde dit, haha! Killarna där har gjort ett riktigt awesome jobb! Är nästan så jag vill sätta mig i bilen och bara cruisa runt nu xD   Körde genom Vilan hem, och jäklar vad folk glodde på bilen haha! She's an eyecatcher! ;) Medans jag var på Svensk Bilvård så var det en annan kvinna där oxå i 40-årsåldern och hon sa till mig att när hon körde in till dem och såg bilen så tänkte hon "Men gud vilken fin bil!" Gjorde mig glad :D   Så ja, lycklig tjej nu ^.^! Visst blev hon fin :)





Mamsen

Wow, wow......sååå fiiin! De har gjort ett bra arbete minsann.
Fast nu måste "fröken" låta pärlan stå och i skogen ut och gå! Skolan kallar och du måste ut och räkna, nej inte tallar(fast det rimmade) Ekar ska inventeras och arbetet redovisas, så du får din efterlängtade examen. Sedan kan du och pärlan rulla hemåt, mot Norrland ♥

Massa kramar!

Cissi

Jajjemän, imorgon bär det av på inventering mamsen ;) Då skall ekar mätas, och fika ätas, haha :) Ja, visst blev hon underbart fin :D

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)