In The Eye Of The Beholder

Nikon D90 + Nikkor AF-S DX 40/2,8G
 
Alltså, jag smälter!
Min pojke har så underbart blå ögon. Fotade denna bild ovan på midsommar, och gud.. Kan verkligen typ drunkna i dem. <3 Borde vara olagligt att ha så fina ögon!
 
Vackra, underbara, fina pojke :D Och han är min. Hur ofattbart är inte det :D <3





Matte

Haha:) SÖTNOS! Ja jag är din och kommer alltid att vara din gumman <3 kyss!

Cissi

du är söt :D <3 Min fina pojke <3 :)

Mamsen

♥ Gullungar ♥

Cissi

tihi :)

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)