Madelene & Marcus

Nikon D90 + Nikkor AF 50/1,8D + Nikkor 18-105/3,5-5,6 VR + Reflexskärm Silver
 
Några av er har säkert redan sett dessa bilderna på facebook men för er andra så kommer här lite gravidfoton på detta underbart söta par som är bland mina bästa vänner :)
Tack vare min fina pojke och hans föräldrar kunde dessa bilderna bli till då jag annars inte skulle ha hunnit fota innan födseln eftersom jag då hade varit här nere i Skåne.
 
Uppe i Norrland går solen aldrig riktigt ner på sommaren, den passerar typ horisonten och sen kommer den upp igen ^^ Så dessa bilderna fotade jag runt 10-tiden på kvällen då kvällssolen gav ett riktigt varmt och magiskt ljus vilket är perfekt för porträttbilder. Bilderna är sedan redigerade hemma hos Madde och Marcus där jag satt i typ 4 timmar totalt med alla ^^ Är alltid skumt att redigera på en annan skärm än sin egen, för man vet inte exakt hur ljuset ter sig. T.ex. på min skärm är bilderna ljusare än vad de var på deras. Men det är såna små petitesser som bara jag stör mig på, haha ;P
 
Är sjukt nöjd iallafall, de är så himla fina <3 Underbara vänner! Är så glada för er skull <3





Madelene

Vi är så glada att det var du som tog bilderna, dom blev för oss något alldeles extra med blivande gudmor bakom kameran <3 <3 <3

Puss på dig gumman!! :)




Svar: Hihi det är jag med gumman! :D Saknar er <3 Snart kommer gudmor upp igen dock ;) kramar! <3
Cissi

Matte

Så fint! :)

Svar: tack gubben :D
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)