Nya Färger Och Lite Design!

Satt nyss och pysslade lite i Photoshop.
Ville göra bloggen lite grönare och somrigare så såhär får den se ut tills vidare :D Dock behöver jag verkligen en ny header, men denna catchiga bilden som Nina Melander tog på mig för nästan två år sedan får funka sålänge ^^ Ska försöka fota en ny headerbild nu i veckan när jag är uppe i Norrland :)
 
Kunde inte ta bort allt rosa dock i designen , för jag gillar rosa så mycket.. Så en del rosa är kvar på länkar och så ^^ Well, blev den lite somrigare eller är den totalt fail? :D
 
Nu beger jag mig för övrigt ut i skogen för att inventera med Johan som skall hålla mig sällskap! :) Har myggmedel denna gång iallafall som jag lånat av snälla Henrik :D
 
Mot Sherwood skogen!
 
Ps. Tryck Ctrl + F5 om ni inte ser designen :)





Mamsen

Visst blev det somrigt och fint här....
Blev det en givande dag ute i skogen?
Lycka till med hemresan nu och kram ♥

Cissi

Hehe kan berätta hur de gick imorrn ^^ Tack mami <3! ses snart :D kram!

Matte

Blev ju jättefint:)
Angående headern så kan det väl inte bli mycket snyggare?
Det är ju min cissi som är på bilden:))
Finast är du! <3

Svar: haha du är så söt <3 älskar dig:)
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)