Nytvättad Och Motionerad

 
Idag har både Gunn och jag fått motion :)
Först ut jag som gick ner till stan för lunch med Victor på Café Fenix. Deras carbonara är ju för jäkla god :D Sedan ett besök på Kirurg och Laserkliniken. Kirurgen kollade igenom min leverfläckar och det var ingen som såg konstig ut så jag slipper cutta bort fler för tillfället. Han poängterade dock att jag var i riskzonen för hudcancer eftersom jag hade en fläck vars provsvar visade avvikelse. Så ingen sol för mig men det kan jag leva med. :) Sedan blev det hem, sätta sig i bilen och ge sig iväg igen. Nu blev det Bilcity men de hade inga tider för att montera däck idag så det får jag ta någon annan dag.
 
Tog en sväng ut till Svenssons Bildemontering i samma veva oxå för att se om de hade några billiga däck men det hade de inte. Kom inte helt tomhänt därifrån dock, fick med mig en ny tanklucka för en sjukt billig slant (hade inte tänkt köpa en egentligen men de hade så många så jag fick en för inte ens 200 :)) Kändes värt ^^ Den tankluckan jag har nu är helt genomrostad så kommer bli fint med ett nytt där :) Efter demonteringen blev det sedan iväg och tvätta bilen och som ni ser så blev hon fin och ren :D Dock tog avfettningen bort allt vax så nu måste jag vaxa huven och dörren IGEN. Suck :p
 
Imorgon bär det av till Helsingborg för att fixa lite skavanker oxå på henne hos en saab entusiast som älskar att meka haha. Han har en likadan saab som jag, fast svart :) Haha, vilken dagbok det här inlägget blev ;P Nu blir det slacka hela kvällen iallafall, har varit ute och flängt hela dagen så det har jag gjort mig förtjänt av :)





Mamsen

Det är bra att du tar ditt förnuft till fånga och vågar avstå från solning för cancer är verkligen inget man önskar någon ska få. Tråkigt att du befinner dig i riskzonen men tur att du kollade upp dina fläckar.
Du vårdar denna bil som ett barn men så är den fin också. Tanklocket var billigt, ett fynd.
Glöm inte att ge mamsen adress o namn nu.......
Kram

Svar: Ja.. Men inte så mkt att göra åt :( Bara till att vara försiktig :) Ja visst var det! kram <3
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)