Borta Bra, Men Hemma Bäst..

Ja, så heter det ju :D 
Och det känns ju verkligen som att man är hemma nu :) Sitter hemma hos älsklingen som just har åkt iväg på jobbet och ska sätta mig ner med x antal bilder som jag har tagit sedan jag kom hit :) Har knappt suttit vid en dator de senaste dagarna, därav den fruktansvärt dåliga uppdateringen. Men ikväll då jäklar kommer det att läggas ut massa bilder, hehe! 
 
Väntar dock tills det har mörknat lite innan jag sätter igång, för det är så ljust just nu i lägenheten och den här skärmen är mycket mindre än den jag har hemma, så vill ha det mörkt runtomkring så att jag ser vad jag gör ordentligt :P
 
Men stay tuned guys and gals :D Nu blir det till att uträtta några ärenden, typ maila ABK så jag får hyresavin och såna tråkigheter :) Kram sålänge från soliga Härnösand!





Mamsen

Ha en skön kväll med dina foton. Kul att du känner det som att du är hemma nu. Norrland rules.......
Kramen

Cissi

Yes Norrland ftw :D

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)