Dining With The Åströms

Nikon D90 + Nikkor AF-S DX 40/2,8G
 
Nu är man nyss hemkommen från lite påskfirande hos familjen Åström :)
Magen är stinn och mätt kan jag lova, haha kommer nog inte äta något mer idag :p Tänkte att jag lägger upp lite snabba bilder dock från dagen/kvällen nu innan jag och älsklingen ska se Game of Thrones. Har knappt lagt ner någon tid alls på att redigera dessa heller, orkar inte för sitter på en sån liten datorskärm :) Men har haft en mysig kväll iallafall med mycket skratt och umgänge samt god mat :D Så nu är både magen och själen nöjd :)
 
De två sista bilderna är inte tagna ikväll dock, de tog jag hos mamma när vi var där igår :D <3





Leah / hael

Ser mysigt och gott ut :)

Svar: Det var det kan jag lova :D kram :)
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)