From Winter To Spring

 
Idag kompletterade jag min fotostudie över Fältvägen som jag fotat under över ett års tid vid olika tillfällen ^^
De andra bilderna finns här och nu har jag alltså äntligen bilder från denna plats över alla årstider :D Haha, lite skoj faktiskt för det började ju med att jag bara random har tagit upp telefonen vid olika tillfällen och fotat husen längs gångstigen påväg från t.ex. skolan eller Ica :)
 
Imorgon är det tentadags iallafall och jag känner mig laddad. Har pluggat så mycket jag kunnat så jag tänkte ta kvällen off och bara njuta lite med serier och skype med älsklingen. Känns som ett bra avslut på denna dagen :) Imorgon kör vi! Bära eller brista :p





Anna aka Schlierie

Saknar den stigen!

Svar: Hehe kom och hälsa på då ;)
Cissi

Anna aka Schlierie

Kanske ska ev. till Blekinge under vår/sommaren, så kanske svänger förbi Kr-stad ;)

Svar: Ja det tycker jag du ska göra :D
Cissi

Mamsen

Det är kul med samma motiv som tagits på olika tider.

Välkommen hem till Norrland, gumman!

Svar: Tack mami :D ja visst är de :)
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)