Yuna Mini Kai

Nikon D90 + Nikkor AF-S DX 40/2,8G
 
Här kommer bilderna på mina små souvenirer jag köpte på mässan :D
Det är två figurer ur Final Fantasy Trading Arts Mini Kai föreställande Yuna från FFX och FFX-2 ^^ Tycker dem var så söta så kunde inte låta bli, hihi :D
 
Skulle funnits figurer föreställande Tidus oxå bara ;) Men fanns bara Squall och Cloud :( Jaja ^^ Visst är dem söta iallafall? :D hihi!





Mamsen

Jättegulliga och jag förstår att du köpte dem av nostalgiska skäl. Tänk så många gånger du spelat FF i dess olika utgåvor.
Ha en skön helg! KRAM

Svar: Haha ja :) Kunde inte låta bli ;) kram <3
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)