Malmö & ESC

Oj vad trött jag är i fötterna nu!
Har precis kommit innanför dörren efter en fotodag i Malmö tillsammans med Victor. Har träffat massor av galna och roliga människor, och förhoppningsvis fått lite roliga bilder oxå på dem och allt annat ;) Har säkert vandrat typ 1.5 mil idag, skulle verkligen inte förvåna mig. Plågade mig lite till genom att gå hela vägen hem från stan för att spara 15 kronor på bussbiljett, haha ;P
 
Kan tillägga att jag haft converse på mig hela dagen :P
 
Ska snart sätta mig ner och kolla igenom dagens bilder lite, har ju bilder från Emporia och Torsebro och lite annat med jag vill visa :D Får bli en riktig redigeringsdag imorgon. :) Nu blir det att se finalen av ESC då ;)





Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)