Mattias

Nikon D90 + Nikkor 18-105/3,5-5,6 VR
 
Igår åkte jag och älsklingen ut till Torsebro för att inventera ekar och fota lite.
Tänkte bara testa ljuset och tog en bild med mitt standardobjektiv, och det blev bilden ovan ^^ Tyckte den blev riktigt bra så tänkte att jag postar den här oxå :D
 
Har varit rätt inaktiv under denna vecka, men det är kanske inte så konstigt :) För cirka 2 timmar sedan lämnade jag av älsklingen i Hässleholm dock och nu är han påväg hem :( Suger som fan, känner mig så ensam nu. Började gråta dessutom och inte lite heller när vi sa hej då.. Älskar denna pojken jättemycket! <3 Har iallafall varit en riktigt rolig vecka och väldigt skoj att ha haft han här nere. Men snart styr jag kosan norrut igen! Åh :D :)
 
Kommer upp fler inlägg idag och imorgon allteftersom, så håll utkik :) Ha en fin dag allesammans!





Matte

Kyss gumman!:) va inte ledsen, snart är det vi på heltid;)) älskar dig! Du är mitt allt <3

Cissi

Och du mitt <3 :D

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)