Piffa Upp Gamla Bilder ^^

 
Satt och roade mig i Photoshop samt Lightroom igår med att piffa upp/redigera om lite gamla bilder jag tagit.
Har verkligen blivit bättre på att redigera på senaste :) Är rätt nöjd med att jag gör framsteg ^^ Så några av dessa ovan har nu hamnat på min portfolio oxå :)
 
Har för övrigt just kommit hem från vad som skulle ha varit en powerwalk men istället blev en insektsfotorunda på mer än två timmar xD Har inte kollat på bilderna än men det borde ha blivit en hel del bra bilder ^^ Väldigt mycket folk ute var det oxå och de tittade lustigt på mig där jag låg och krälade på marken med kameran i högsta hugg, haha :P Men vad gör man inte för att få bra bilder lixom :P
 
Så denna kvällen skall tillbringas i Photoshop iallafall kan jag lova!
 
Vill även passa på att säga grattis till Patrick som redovisade sitt 15hp examensarbete idag :) Han var superduktig!





Mamsen

Tänk att ditt intresse för småkryp håller i sig, haha!
Fast det är kul att fota dem och du tar jättefina bilder.
Kissen som du fotat är tillbaka! Sommarkatt, men var är den på vintern tro?
Massa kramar från mamma.

Svar: Hehe tack mami :D Jo jag vet att den e de :) hehe ^^ kram!
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)