Vårkänslor

Nikon D90 + Nikkor AF-S DX 40/2,8G
 
Solen skiner fortfarande ute vilket den har gjort hela dagen idag :D
Har varit en helt fantastisk dag faktiskt, man känner verkligen hur sommaren kommer närmare och närmare. Så jag tog på mig en tröja och stack ut på en promenad :) Fotade en hel del, men det är nästan så jag önskar att det hade varit moln, för bilderna blir så mycket finare när det inte är strålande solsken xD Blir alldeles för hårda skuggor och sånt då ^^
 
Gick en stund ute på Näsby Fält oxå, och hittade en mysig plats där jag slog läger en liten stund och bara satt och njöt med endast linne på. Dock bara ca 15 minuter max, för jag vill inte bli bränd. Ska ge mig ut igen nu i helgen med kameran om det blir lite bättre väder (läs: molnigare) så jag kan fota lite landskapsbilder ^^
 
Till dess önskar jag er en skön fredag, för det ska jag ha :D
 
Ps. Åh btw! Om en vecka kommer min älskling ner <3 :D YAY! Längta ^.^





Matte

Jättefina bilder gumman! :) puss!

Svar: Tack gubben :D <3
Cissi

Mamsen

Så vackert ni har! Vi har en bit kvar innan löven börjar slå ut. Kram

Svar: Hehe ja, det är fint ute nu! :D kram!
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)