Gul Bil Varning

 
Oopsie!
Igår råkade jag gå för hårt ut med plasti-dipen tror jag, eller vad säger ni? Lite skrikig färg kanske? Jaja, nu är min bil gul iaf! Blev det fint? Är sjukt nöjd själv!
 
...
 
Haha skämt åsido, bilen är röd som den ska vara, jag satt bara och roade mig i PS lite för ett tag sedan haha :P Fast Gunn skulle kunnat passa som gul bil ändå xD
 
Efer två timmars sömn inatt åkte jag iallafall in på verkstaden imorse klockan 07:00 för att Gunn behövde en hjulinställning och så har jag haft lite missljud från motorn höger fram. Jag var väldigt rädd att det skulle vara turbon som höll på att ryka men det visade sig att det bara är luftfiltret som är helt igenkloggat. SKÖNT! Så där sparade man många tusenlappar haha :P Får väl se om det dyker upp några fler fel nu när mekanikern går igenom bilen, han skulle ringa om ett tag iaf ^^ För övrigt är det samma mekaniker som förra gången, vi är typ bästa buddies nu, haha! Tills visare har jag åter igen den vackra Renault Clion iallafall som jag även brukade förra gången Gunn var inne på verkstaden.
 
Men erkänn nu, min bil hade varit så snygg som gul? :P haha! Och ja, jag är sjukt rädd för staketet så jag parkerar bilen som den fegis jag är, :P





Mamsen

Haha, snyggt men den är finare röd, tycker jag. Kul!
Skönt att det inte var turbon, för det hade blivit bra mycket dyrare än luftfiltret.
Kram ♥

Cissi

Ja verkligen :D Var en riktig tur ^^

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)