Next Stop: Stockholm & Avenged Sevenfold!

Har ju glömt att meddela här att imorgon så sätter sig Martin, jag och älsklingen i bilen och kör ner till Stockholm ^^
Vårt absoluta favoritrockband Avenged Sevenfold spelar nämligen på Hovet i Stockholm imorgon kväll och vi har biljetter :D Ska sätta kamerabatteriet på laddning nu så att det är fulladdat imorgon, dock vet jag inte om det kommer gå så bra att fota för hovet är ju ganska stort. Skulle haft ett teleobjektiv ju! Nåväl, får lägga de på önskelistan tills nästa år eller så ;)
 
Blev rätt sent inlägg idag, för jag är typ.. död. Detta trots att jag sov som en klubbad säl inatt och var pigg som en lärka vid sexsnåret imorse ;p Var väldigt högt kundtryck på jobbet dock så sex timmar i kassan har gjort sitt med mig ;p Fick beröm för min insats dock, så mitt ego fick sig en boost, haha. Snart ska jag iallafall skutta i säng.. Sömn is needed! Godnatt på er vänner och om inte annat så hörs vi på lördag igen när jag är hemma :)
 
 





madde

Ha så roooligt!! :D

Svar: Tack gumms :D:D
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)